Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

«Προσέχω τον εαυτό μου και το περιβάλλον μου για να κάνω τη ζωή μου πιο όμορφη»

Το Α1 του 13ου δημοτικού σχολείου κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2015-2016 πραγματοποίησε το πρόγραμμα: «Προσέχω τον εαυτό μου και το περιβάλλον μου για να κάνω τη ζωή μου πιο όμορφη».

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Καραγιαννάκη Λευκή.
Γενικά
Διαθεματική προσέγγιση σε θέματα αγωγής υγείας και περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.Είναι συμβατό με το ΔΕΠΠΣ και τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών, αφού ο κεντρικός άξονας του προγράμματος αφορά σε ενότητες που διδάσκονται στην Α´ τάξη του δημοτικού τόσο στη Γλώσσα όσο και στη Μελέτη Περιβάλλοντος

Ο γενικός στόχος του προγράμματος είναι να δραστηριοποιήσει τους μαθητές σε θέματα υγιεινής διατροφής και διαμόρφωσης του περιβάλλοντα χώρου εργασίας με απλά μέσα και υλικά ώστε να ζουν πιο ποιοτικά.

Ενδεικτικές δράσεις: 
                                                     Μαζεύουμε ελιές                                                



                                              Υγιεινή των δοντιών και διατροφή



Διαμορφώνουμε την αίθουσα με τους γονείς



Ο κ. Αποστολάκης μας μιλά για τη  διατροφή των παιδιών παλιά.

Επίσκεψη στη ΒΙΟΧΥΜ


 Πίνουμε Μαλοτήρα  


Επίσκεψη στους Μύλους Κρήτης  
Φτιάχνουμε το ψωμί μας ολικής άλεσης και το τρώμε με ντομάτα και τις ελίτσες μας 


















Φυτέψαμε τα φυτά μας για να μας ομορφύνουν τον χώρο